25 april 2011

Trött!

Ligger välförtjänt i soffan och slappnar av efter dagens tävling.
Det är en sak att träna drygt två timmar, det sliter inte så hårt på kroppen. Det är en helt annan sak att tävla. För det första så är det naturligt mycket hårdare att tävla, mer belastning och mer intensivt. Dessutom är man fokuserad på ett helt annat sätt tycker jag. Alla tankar och all energi går åt till tävlingen, vilket gör att man efter en tävling är slut både i huvudet och kroppen. Ungefär som jag är nu:)

Så jag planerar att ligga här ett tag till innan jag tar tag i saker som cykeltvätt och att packa upp och tvätta tävlingskläderna. Om det inte är något bra på tv är det inte omöjligt att jag vilar lite med ögonen stängda också:)

Tävlingsrapport och bilder kommer lite senare när jag piggnat till.

Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar