30 april 2011

Valborg!

Firar valborg troligtvis på ungefär samma sätt som resten av alla mountainbike:are, dvs inte alls. Nej, valborg innebär sista april. Sista april=dagen före 1:a maj, och den 1:a maj går en av Sveriges roligaste och mest populära tävlingar. Nämligen 1:a Majlopeet.

Så därför är det inget festande, drickande eller vara uppe sent för min del. Nej, jag har spenderat dagen med kalas för mormor som fyller 80 på tisdag. Så buffén har vendrats igenom ett antal gånger och emellanåt avlösts av kaffe och tårta. Och ja, jag hade gjort en LCHF-tårta dagen till ära. Även om jag äter kolhydrater dagen/dagarna innan tävling så ville jag testa och det verkade nästan som att den var mer populär än de tre köpta tårtorna:) Kul!

Tänkte också förvarna om att det lär bli rätt glest med inlägg kommande två veckor då jag ska ut och åka båt. Möjligheten finns ju att jag slänger iväg något kort från mobilen men man vet ju aldrig...

Trevlig valborg på er! Fred ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar